فرماندار اهر از تعیین 146 شعبه‎ی اخذ رای به صورت سیال و ثابت در شهرستان اهر خبر داد.
سید محمد عابدی در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: نزدیک به چهار هزار نفر در راستای برگزاری و اجرای صحیح انتخابات در شهرستان اهر در حال تلاش هستند.
وی افزود: همچنین 138 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات میان‎دوره‌ای مجلس در این شهرستان وجود دارد که حدود 86 هزار نفر آن مربوط به اهر هستند.
وی تاکید کرد: شهرستان هریس نیز در مجلس شورای اسلامی تحت نظارت اهر قرار دارد و 50 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات میان‎دوره‌ای مجلس در این شهرستان وجود دارند.
عابدی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، تمامی دشمنان نظام چشم خود را به نجوه‌ی حضور مردم در انتخابات دوخته‌اند و مردم ما نیز با حضور حداکثری خود، حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.
وی با بیان اینکه اخلاق‌مداری یکی از ویژگی‎های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این نظام ثمره‌ی خون پاک هزاران شهید نمودی از دموکراسی اسلامی است و بنابراین تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز باید با تکیه بر اصول اخلاقی حاکم بر جمهوری اسلامی صورت بگیرد.
وی عنوان کرد: رسانه‌ها نیز در این میان‌ باید حقیقت را تبیین کرده و عدالت را در تبلیغ نامزدهای مختلف رعایت کنند و همچنین جراید اعم از روزنامه و مجله‌ها در صورتی که از بودجه‌ی دولتی و بیت‌المال برای تبلیغ استفاده می‎کنند، صرفاً می‌توانند برای تقویت مشارکت حداکثری تلاش کنند.
فرماندار اهر با اشاره به شروع زودهنگام تبلیغات‎ها، بیان کرد: برخی با رعایت نکردن قانون، تبلیغات انتخابات میان‎دوره‌ای مجلس را زودتر از موعد مقرر آغاز کرده‌اند که این موارد نیز به ستاد تبلیغات گزارش شده است. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.