به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه‌ این هفته تبریز با بیان اینکه باید تبلیغات به دور از فریب و حیله باشد، خاطرنشان کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و باید انتخابات کشور ما در جهان نمونه باشد.
وی با تاکید بر اینکه همواره قانون باید در انتخابات حاکم باشد، گفت: نهادهای قانونی باید مورد حمایت قرار گیرند و همه از شورای نگهبان تبعیت کنند.
آیت الله مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: رأی مردم حق الناس است و هیأت‌های نظارت و اجرایی باید مسئولانه عمل کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به سیاست های راهبردی رهبری در خصوص انتخابات ، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهمترین اصل است و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: ملت ولایتمدار ایرانی اسلامی همواره با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در پای صندوق های رای حضور یافته و ولایی بودن خود را ثابت کرده‌اند.
وی اظهارکرد: ولایت پذیری عملی و تبعیت از فرامین رهبری در مسایل داخلی و بین المللی، رمز موفقیت کشور است و منتخبان ملت باید به این موضوع توجه کنند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی به تولید و حمایت ملی نیاز دارد، اظهار امیدواری کرد: دولت آینده در راستای افزایش تولید و صادرات محصولات داخلی تلاش کند.
وی با اشاره به فرارسیدن روز پاسدار، جانباز و آزاده ها گفت: سپاه درس شجاعت و مردانگی به همگان داده است و در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده و دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرده است.
آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: جانبازان دفاع مقدس راه قمر منیر بنی هاشم (ع) را ادامه دادند و امید است این راه ادامه پیدا کند.
وی گفت: صبر و اسقامت آزاده های جنگ تحمیلی در دوران اسارت مثال زدنی و یادآور سختی های کاروان کربلاست .
امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به نام گذاری 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم، گفت: شهید مطهری انقلاب را به نسل جوان منتقل کرد و روز معلم، روز روشن شدن چراغ علم است.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار: محمد عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.