به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه میانه در این مراسم، گازرسانی را لازمه توسعه و ساخت و ساز مناسب دانست.
مهدی مشایخی از دهیاران شهرستان خواست تا بر نحوه ساخت و ساز مساکن در روستاها نظارت کامل داشته داشته و تخلفات را گزارش دهند.
وی نبود طرح هادی در روستاها را موجب بروز خطر و برخی مشکلات خواند و از بنیاد مسکن خواست تا با مشارکت مردم، طرح هادی روستای تجره رود را اجرا کند.
مشایخی اظهارکرد: در صورت خودیاری مردم برای شن ریزی، آسفالت پروژه ها از سوی دولت انجام می شود.
وی برای سرعت بخشی در کار از اهالی خواست تا مشارکت و رضایت نامه کتبی خود را جهت نبود معارض به بخشداری ها ارائه دهند.
بخشدار کندوان میانه هم در این مراسم، از آمادگی اهالی روستاهای تجرود و قشلاق برای مشارکت 3 میلیارد ریالی در حوزه راه روستایی خبر داد.
محمود زرین، خدمات ارائه شده از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران در روستاها را قابل تقدیر خواند و گفت: در این بخش در حوزه راه و شهرسازی شاهد آسفالت 3 راه روستایی و احداث 3 راه روستایی هستیم که اگر مردم 30 درصد مشارکت داشته باشند دولت نیز خارج از نوبت وبرنامه 70 درصد مشارکت می کند.
وی با تقدیر از خدمات مجموعه عوامل اداره گاز شهرستان میانه افزود: در جهت تسریع در اجرای طرح ها از جمله طرح های گازرسانی نیازمند مشارکت و همراهی مردم هستیم .
‎زرین با اشاره به محدودیت های اعتباری دولت، مشارکت مردم در اجرای طرح های عمرانی را امری مهم خواند و گفت: بخش کندوان سرزمین فرصت هاست که مردم آن همواره آماده مشارکت با دولت در اجرای طرح های عمرانی هستند.
‎زرین در ادامه با اشاره به تصویب 12 طرح سرمایه گذاری در بخش کندوان با اشتغالزایی حدود 300 نفر، گفت: می توان با ایجاد کارگاه ها و واحدهای تولیدی به اشتغالزایی در منطقه کمک و از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد .
‎بخشدار کندوان از ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران خبر داد و از سرمایه گذاران بومی و غیربومی، با اعلام حمایت همه جانبه از آن ها و هموار کردن مسیر برای سرمایه گذاری در این بخش دعوت کرد.
‎زرین در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حضور پرشور مردم در انتخابات را پشتوانه محکم نظام در برابر تمامی توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: ما بعنوان مسئولان نظام و دولت وظیفه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را برعهده داشته و در مقابل هر گونه قانون شکنی خواهیم ایستاد.
‎رییس شرکت گاز شهرستان میانه نیز با حضور در این مراسم گفت: با اجرای طرح گاز رسانی به 7 روستای تجره رود، خلیفه لو، چرن، قشلاق سلیمانی، قشلاق سپرگلو و قشلاق موسی بیگلو و حصار میدان داغی از بخش کندوان 310 خانوار این روستاها از این نعمت بهره مند می شوند.
اکبر ناصری با بیان اینکه دولت برای گازرسانی به هر خانوار، 100 میلیون ریال اعتبار هزینه می کند، گفت: با توجه به اینکه حمایت از روستائیان و مهاجرت معکوس یکی از اهداف مهم دولت است تمام سعی خود را در گازرسانی به روستاها به کار بسته ایم.
بخش کندوان به مرکزیت شهر تَرْک، یکی از بخش‌های تابعه شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی در شمال غربی ایران است.
این بخش پیش از این به نام بخش ترک معروف بوده اما بعدها به بخش کندوان تغییر نام داده است.
خبرنگار: غلامی**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7231/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.