به گزارش ایرنا، رضا استاد رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما نیز مانند مردم عادی از انتخاب برخی روسای ستادهای انتخاباتی نامزدها آگاهی یافتیم، ولی تا این لحظه اسامی این افراد به استانداری اعلام نشده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرهای اهر، هریس، مراغه و عجب شیر و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، اظهار کرد: برگزاری انتخابات الکترونیکی در شش شهر استان قطعی شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: در شهرهای بناب، مراغه، اهر، میانه، مرند و سهند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
استاد رحیمی، ادامه داد: سه هزار و 201 شعبه اخذ رای در سراسر استان تعبیه شده است و 442 صندوق اخذ رای مخصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرهای اهر، هریس، مراغه و عجب شیر مستقر می شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دهمین دوره انتخابات میان دوره ای مجلس 29 اردیبهشت در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
آذربایجان شرقی در آن روز همچنین شاهد برگزاری انتخابات میان دوره مجلس دهم در حوزه های انتخابیه مراغه- عجب شیر و اهر-هریس است.
آذربایجان شرقی با 3.8 میلیون نفر جمعیت 21 شهرستان و در مجموع 19 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
خبرنگار: پرویز بابائی**انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.