به گزارش ایرنا، حمید شکری روز شنبه در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان افزود: هر چقدر انجمن حمایت از زندانیان در فعالیت های اقتصادی خود، متولی گری را به بخش خصوصی واگذار و فقط سرمایه گذار باشد، درآمد بیشتر و پایداری خواهد داشت.
وی اجرای حکم رای باز را مهمترین روش برای فعالیت زندانیان برای کاهش مشکلات خانواده های آنان دانست و اظهار کرد: این امر خدمتی قانونی برای زندانیان است.
شکری از تلاش اعضای انجمن حمایت از زندانیان در راستای عملکرد بهتر، پیشرفت و توسعه پایدار قدردانی و یادآوری کرد: امید است با همت و برنامه ریزی دقیق شاهد توانمندی بیشتر انجمن در راستای خدمات رسانی به زندانیان و خانواده های آن ها باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب میانه نیز در این جلسه، دوراندیشی اعضای انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: این امر باعث شده تا در راستای استمرار درآمدزایی انجمن به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشیم که امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی در این حوزه ما را یاری کنند.
سعید کشاورز امامی با اشاره به مشارکت خوب مردم در فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان، از حمایت و همراهی آن ها قدردانی کرد و افزود: در مباحث اعطای مرخصی و رای باز در سطح استان پیشرو هستیم.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار دهنده: رستگار
7231/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.