به گزارش ایرنا، سعید کنعانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر برابر دستور و هماهنگی مدیریت بحران استان، عملیات جستجوی مفقودان سیل اخیر را تا یافتن اجساد تمامی آن ها ادامه می دهد.
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر نیروهای جمعیت هلال احمر در 2 منطقه غله زار آذرشهر و چنار عجب شیر مشغول جستجوی مفقودان سیل هستند، گفت: برای تداوم این امر طبق برنامه ریزی انجام شده هر روز اقدام به اعزام نیروهای تازه نفس می شود.
کنعانی، به توزیع مایحتاج و اقلام مورد نیاز سیل زدگان از سوی هلال احمر در روزهای گذشته و تداوم آن اشاره کرد و ادامه داد: جمعیت هلال احمر همزمان با جستجوی مفقودان اقدام به توزیع لوازم، اثاثیه و اقلام مورد نیاز سیل زدگان کرده و این اقدام را تا رفع احتیاج سیل زدگان با هماهنگی مدیریت بحران استان ادامه می دهد.
به گزارش ایرنا، پیکرهای دو کودک 18 ماهه و 6 ساله مفقود شده در اثر سیل در عجب شیر همچنان مفقود است و از مجموع 21 مفقودی سیل اخیر در این شهرستان، تاکنون پیکرهای 19 نفر پیدا شده و جستجو برای یافتن 2 پیکر دیگر ادامه دارد.
بارش باران شدید و جاری شدن سیل در مناطق مختلف آذربایجان در آخر هفته گذشته موجب مفقودی 42 تن از هموطنان مان در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر شد که با تلاش های شبانه های روزی نیروهای امدادی و خدمات رسان تاکنون پیکر 38 نفر پیدا شده است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.