سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد می‌گوید فاصله تیم‌ها با هم کم است و سه امتیاز می‌تواند آنها را از هم جدا کند.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد:  سه بازی از مسابقات باقی مانده است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا وضعیت‌مان در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم. با شسکت مقابل سپاهان شانس رسیدن به سهمیه آسیایی را از دست دادیم اما به دنبال مستحکم کردن جایگاه‌مان در جدول هستیم. بازی سختی مقابل نفت تهران داریم. هر جایی که علی دایی مربیگری کند، بازی کردن با آن تیم سخت‌تر است چرا که اسم دایی به بازیکنان انگیزه می‌دهد. در جدول هم فاصله تیم‌ها کم است و سه امتیاز می تواند تیم‌ها را از هم جدا کند.
او اضافه کرد: مسعود ابراهیم زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. یکی، دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند. محرومی هم برای این مسابقه نداریم.
سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه آیا انگیزه‌ای برای ادامه مسابقات دارند، گفت: خیلی سخت است که تیم را در دو، سه هفته پایانی نگه داریم چرا که نه استرس سقوط و نه انگیزه صعود در بازیکنان وجود ندارد. باید تمرینات‌مان مفرح و شاد باشد. اگر بازیکنی در این سه بازی تمام تلاش خود را به خرج ندهد از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم. از روز اول برنامه‌ای برای کسب سهمیه نداشتیم. هدف گذاری باشگاه از روز اول، حضور در نیمه نخست جدول و بودن در بین شش تیم اول بود. هنوز هم این هدف قابل دسترس است. به دنبال حضور در جمع شش تیم بودیم و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داشتم. ما تیم شهرستانی بدون تماشاگر هستیم. ما در یک بازی از وجود هواداران مان بهره‌مند بودیم که آن هم بازی با استقلال تهران بود. مقابل تیم‌های بزرگ نیاز به حضور هواداران داریم.

وی ادامه داد: اگر ۵۰۰ سال دیگر هم در تبریز بگویند تیم را نگه‌دار این کار را می کنم اما برای رسیدن به رده‌های بالای جدول نیاز به چند فاکتور است. نخستین نیاز حضور هواداران است. سپس بودجه برای حضور در بالای جدول لازم است. از اتفاق‌هایی که برای ماشین سازی رخ داد متاسف هستم اما هزینه ما کمتر از ماشین سازی بود. اگر به دنبال رسیدن به هدف‌های بزرگ‌تر درلیگ برتر هستیم، باید هواداران از ما حمایت کنند چون تماشاگر می‌تواند روی حریف و داور تاثیر بگذارد. بودجه باشگاه ما مشخص است و اهل ریخت و پاش نیستیم.

کمالوند گفت: اگر فوتبال آذربایجان به دنبال این است که مانند اصفهان دو قطب داشته باشد، تماشاگران و مردم باید از گسترش فولاد حمایت کنند.

او درباره آینکه آیا اگر سرمربی تراکتورسازی شود، می‌تواند این تیم را قهرمان جام حذفی کند گفت: نه از باشگاه تراکتورسازی کسی با من تماس گرفته و نه کار درستی است که باشگاهی که تیمش در فینال جام حذفی حضور دارد، با سایر مربیان تماس بگیرد. روزی که مربی گسترش فولاد شدم همین بحث‌ها وجود داشت. من از همان روز اول گفتم که چشمم دنبال نیمکت تراکتورسازی نیست. روزهایی که من مربی تراکتورسازی بودم ۷۰۰۰۰ نفر به ورزشگاه می‌آمدند و به هدفم رسیدم. دیگر دنبال نیمکت این تیم نیستم. من و قلعه نویی رابطه نزدیکی با هم داریم و باشگاه تراکتورسازی هم با من تماس نگرفته است.  این بحث‌ها بیشتر در فضای مجازی است و اگر بازی فردای ما همزمان نبود، فردا به ورزشگاه می‌رفتم. می‌خواهم برای بازی جام حذفی به عنوان تماشاگر راهی خرمشهر شوم. اگر روزی برای سرمربی تراکتورسازی رای گیری کنند، رای من آقای قلعه نویی است.
او ادامه داد: اگر امسال در جمع شش تیم قرار بگیریم، ۱۰۰ درصد قراردادمان را می‌گیریم و اگر هفتم و هشتم شویم، ۱۰ درصد کم می‌کنند. اگر پایین‌تر از این رده شویم، ۲۰ درصد جریمه می‌شویم. اگر هم بالاتر از رده ششم باشیم، پاداش می‌گیریم. بازیکنان جوانی مثل یوسف سیدی، نیما مختاری و پیمان بابایی بجوان هستند و ببه طور ثابت به میدان می روند.

به گزارش ایسنا، همچنین علی دایی به دلیل تداخل زمان نشست خبری با تمرین این تیم نتوانست مقابل خبرنگاران قرار بگیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.