نماینده میانه تاکید کرد که حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی و اجتماعی به غیرت و عزت ملی نیازمند است و می‌توان با همت ملی بسیاری از مشکلات را حل کرد.
به گزارش ایسنا، یعقوب شیویاری درنطق میان دستور در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده های داغدار سیل آذربایجان شرقی، غربی و کردستان،گفت: با وجود اینکه شیرزنان و دلیرمردان آذربایجان در حفاظت از کیان و دین این مرز و بوم اقداماتی غیرقابل انکار داشتند اما وضعیت آذربایجان در شان مردم نیست، چون بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آذربایجان سر ایران است و ارزش پیکر انسانی به سر و مغز است بنابراین اگر وضعیت آذربایجان مناسب نباشد ، پیکر آن اهمیتی ندارد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: جامعه کنونی ایران درگیر فقر، بیکاری، اعتیاد، طلاق، بزهکاری و غیره است که این بیماری ها جز با غیرت و عزت ملی از جامعه ایران رخت نخواهد شست.
شیویاری با بیان اینکه با اقتصاد مقاومتی مشکلات جامعه حل می شود، افزود: اگر فقط به اصل 29 قانون اساسی توجه شود، بسیاری از مشکلات با همت ملی برطرف‌ می‌شود.
نماینده مردم میانه در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به خصوص به دلیل بیکاری گفت: این شهرستان دارای منابع غنی همچون منابع زیرزمینی، زمین های حاصلخیز، آب های سطحی، منابع بکر، سدهای بزرگ و کوچک و آثار باستانی است که نیازمند عزم راسخ و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران است.
وی ادامه داد: میانه با داشتن پتانسیل های متعدد و ظرفیت های بالقوه قابلیت تبدیل شدن به الگوی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است که این کار تنها با کمک مجلس و دولت و تخصیص اعتبارات مناسب امکان پذیر است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.