مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با اشاره به بازدید نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر از مناطق سیل‌زده‌ی استان، گفت: نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، با حضور در مناطق سیل‌زده به بازدید پرداخته و مقرر شد که از طرف حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، برای 20 خانوار که مسکن‌هایشان به طور کلی تخریب شده است چهار قلم از وسایل خانه  از جمله یخچال، گاز و فرش سریعا داده شود.

 

سعید کنعانی در گفت وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ی استان، اظهار کرد: تا روز یکشنبه، 27 فروردین ماه، بیشترین تمرکز ما در راستای جست‌وجوی اجساد بوده اما از روز یکشنبه در کنار تجسس و امدادرسانی، بحث لکه گیری نیز شروع شده است .

 

وی با بیان اینکه، مرحله اول امدادرسانی تمام شده است، بیان کرد: بعد از روز یکشنبه، مرحله دوم امدادرسانی‌ها شروع شده و تجسس نیز ادامه دارد .

 

کنعانی در خصوص تامین مواد غذایی حادثه دیدگان نیز خاطرنشان کرد: موادغذایی و همچنین موادغذایی جیره شامل، حبوبات، برنج و ... را تا حد امکان بین آسیب‌دیدگان سیل پخش می‌کنیم .

 

وی با اشاره به پخش چادر در بین سیل‌زدگان، بیان کرد: اگر دوباره بارش‌ها شروع شود، در نتیجه استفاده از چادر نیز خطرناک خواهد بود، از این رو سعی داریم که تا حدامکان سیل‌زدگان در مساجد، سالن‌ها و... اسکان موقت داده شده و چادر را نیز در این اماکن برپا کنند، هر آنچه که در توان ما باشد انجام خواهیم داد .

 

وی با اشاره به بازدید نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر نیز خاطرنشان کرد: نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، با حضور در مناطق سیل‌زده به بازدید پرداخته و مقرر شد که از طرف حوزه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر، برای 20 خانوار که مسکن‌هایشان به طور کلی تخریب شده است چهار قلم از وسایل خانه شامل، یخچال، گاز، فرش سریعا داده شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره اینکه، تامین وسایل خانه وظیفه‌ی هلال احمر نیست، یادآور شد: تامین پتو و چادر جزو وظایف ما بوده و این چهار قلم وسایل خانه نیز علاوه بر چادر و پتو به 20 خانوار داده می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.