به گزارش ایرنا، دکتر روحانی در این سفر پس از بازدید از مناطق سیل زده در جلسه ستاد بحران استان شرکت می کند.
سفر وزیر جهاد کشاورزی به تبریز به منظور بهره برداری از 2 هزار و 500 هکتار طرح آب های مرزی با شیوه های نوین به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر رویدادهای مهم خبری امروز در این شهرستان است.
برگزاری نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز و آغاز مرحله استانی مسابقه های کتابخوانی از دیگر رویدادهای خبری امروز در تبریز است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان شرقی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز پیش از ساعت هشت صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33306666 و 33308888 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33316114 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر مراغه نیز با شماره تلفکس 37229909 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های جنوبی استان است.
گزارش خبری این رویدادها به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/eazarbaijan منتشر می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.