به گزارش خبرآنلاین، حسن سامع نصایح در جلسه بررسی مشکلات و مسائل روستای سقین سرا با اشاره به این که روستای سقین سرا به عنوان روستای پایلوت اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی انتخاب گردیده است ،گفت : این روستا از قطب های تولید درب و پنجره فلزی ، درب های ام دی اف ، مبلمان شهری ، تانکرهای آبی و نفتی و ... بوده و روزانه 500 عدد ادوات کشاورزی در سقین سرا تولید و به سراسر کشور فروخته می شود .

بخشدار بستان آباد گفت : سقین سرا جزو روستاهای نمونه در کشور بوده ،به طوری که آمار بیکاری در این روستا صفر می باشد و کارگران از شهرستان های مختلف در کارگاه های این روستا مشغول به کار می باشد.

وی اضافه کرد : از سال 92 تا نه ماهه اول سال جاری دولت تدبیر و امید بیش از شش میلیارد و 879 میلیون ریال به دهیاری  سقین سرا اختصاص داده است .

سامع نصایح به نبود اینترنت پر سرعت در بسیاری از روستاهای بستان آباد  اشاره کرد و افزود : با پی گیری های به عمل آمده تا پایان خرداد ماه سال آینده تعدادی از روستاهای پرجمعیت شهرستان از خدمات اینترنت پر سرعت استفاده خواهند کرد .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از عدم همکاری بانک مسکن در ارائه تسهیلات به نوسازی بافت های روستایی انتقاد کرد و گفت : متاسفانه بوروکراسی حاکم بر سیستم بانکی و مساله ضمانت بانکی ، روستائیان را آزرده خاطر کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621453
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.