به گزارش ایرنا، رقیه رهبری عصر دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده و دیدار اهالی روستای چنار در شهرستان عجب شیر، خدمت به نیازمندان را از اصلی ترین برنامه های این نهاد برشمرد و افزود: 71 خانوار در این روستا تحت پوشش کمیته امداد هستند که متاسفانه از این تعداد پنج خانوار دچار آسیب و خسارت شده اند.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم در کمترین فرصت و با همراهی مسئولان به آسیب دیدگان و مددجویان تحت حمایت خدمات مناسبی را ارائه کنیم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: کمیته امداد برای مددجویانی که دچار بحران می شوند تمهیدات ویژه ای دارد و تلاش می کنیم نیازهای آسیب دیدگان را با استفاده از این امتیاز برطرف کنیم.
رهبری همچنین از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این افراد خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و همچنین آسیب دیدگان مستحق و محروم برای آغاز عملیات ساخت و تعمیرات منازل مسکونی با همکاری مدیریت بحران شهرستان پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه رسیدگی به سیل زدگان این شهرستان در اولویت کمیته امداد استان نیز قرار دارد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای یاری رساندن به افراد تحت پوشش نیازمند همراهی همه دستگاه ها و خیران است تا بتواند پاسخگوی مشکلات این خانواده ها باشد.
در جریان سیل جمعه گذشته در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر در جنوب آذربایجان شرقی، 42 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.