به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این شرکت، حبیب الله نهال پروری افزود: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل به شبکه برق روستاهای لیقوان، بیرق، کندرود، اسکندر، آشستان، اسفنجان، نعمت آباد و شهر باسمنج خسارت وارد شد.
وی با اشاره به حضور همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز از ساعات اولیه حادثه، افزود: 20 گروه عملیاتی از امور بهره برداری و امور نوسازی شرکت در محل حضور پیدا کرده و اقدام به بازسازی شبکه و تعمیر خرابی ها کرده اند که عملیات همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: در همان ساعات اولیه، مولد های اضطراری سیار شرکت جهت رفع خاموشی های ایجاد شده، در روستاهای حادثه دیده به کار گرفته شدند.
نهال پروری در خصوص خسارت وارده به شبکه توزیع اعلام کرد: 2 دستگاه ترانس هوایی، 2 دستگاه تابلو MOF، هشت اصله تیر فشار متوسط هوایی و 35 اصله تیر فشار ضعیف هوایی در این حادثه آسیب 100 درصدی دیده اند و برآورد قطعی تمامی خسارت وارد شده در حال انجام است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران این شرکت با تمام توان و به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا مشکلات مناطق خسارت دیده برطرف شده و شبکه برق این روستاها بازسازی شود.
سیل ناشی از بارش شدید و مداوم باران در 2 روز گشته به تعدادی از منازل مسکونی، راه های روستایی و اراضی کشاورزی شهرستان تبریز خسارت زد.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.