سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است تیمش توانسته از تله‌هایی که برای حریف گذاشته بود استفاده کند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی مقابل پدیده و صعود موقت به رده دوم اظهار کرد: به آقای مهاجری بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. ما سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم تیم پدیده را ببندیم و موفق هم شدیم.

وی ادامه داد: توسط محمد ابراهیمی از تله‌هایی که گذاشته بودیم استفاده کردیم و توانستیم به گل برسیم. کسانی که بازی را تماشا کردند شاهد دیداری تماشاگرپسند بودند زیرا هم آنها موقعیت داشتند و می‌توانستند ما را شکست دهند و هم ما شایستگی پیروزی مقابل آنها را داشتیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره عملکرد داوری گفت: داوری خوبی را از سیدمهدی سیدعلی شاهد بودیم. او در تمامی دقایق مسابقه به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت خوبی داشت. به او خسته نباشید می‌گویم.

قلعه‌نویی درباره شعار هواداران پدیده علیه سبک بازی تیمش اظهار کرد: کلا با وجود شش تعویضی که در نیمه دوم این دیدار داشتیم داور مسابقه دو دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد. این موضوع نشان می‌دهد که این ادعا از پایه و اساس باطل است و ما به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکردیم.

وی درباره عملکرد ضعیف اخباری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان تراکتورسازی تا یک ماه دیگر بیشتر قرارداد ندارند اما از جان مایه گذاشتند و اخباری با وجود مصدومیت درون دروازه ایستاد و کلین‌شیت کرد.

سرمربی تراکتورسازی درباره دیدار حساس هفته آینده تیمش در برابر استقلال تهران اظهارنظر نکرد و گفت: پس از ۲۴ ساعت ریکاوری به این دیدار فکر می‌کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.