مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تمام سعی خود را می‌کنیم که نگذاریم پرسپولیس مقابل چشمان‌مان جشن قهرمانی بگیرد.
 
سعید مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص بازی روز شنبه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: حریف‌مان برای قهرمانی می‌جنگد و تیم ما نیز تقریباً سقوطش قطعی شده و امیدوارم در برابر پرسپولیس با انگیزه کار کنیم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.
 
وی افزود: برای بقا در لیگ برتر روی کاغذ شانس داریم، اما کارمان خیلی سخت شده و باید همه بازی‌های پیش رو را ببریم و بقیه تیم‌ها نیز بازی‌های خود را ببازند تا بتوانیم در لیگ بمانیم.
 
وی خاطرنشان کرد: فقط خیلی ناراحتم که پس از این همه زحمتی که برای صعود به لیگ برتر کشیدیم، اکنون در حال وداع با سطح اول فوتبال هستیم. هرچند که آقایان خطیبی و کاظمی نیز تلاش خود را انجام دادند و حتماً حکمت الهی بود که نتوانستیم تیم را در لیگ نگه داریم.
 
مهدی‌پور تأکید کرد: هرچند که احتمال ماندن‌مان بسیار کم شده، اما نهایت تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا نگذاریم پرسپولیس در تبریز و مقابل چشمان‌مان جشن قهرمانی بگیرد و می‌خواهیم با غلبه بر حریف، کمکی نیز به تراکتورسازی در بالای جدول کنیم.
 
وی در خصوص علل نتیجه نگرفتن ماشین‌سازی در لیگ برتر، گفت: این موضوع نیاز به یک بحث کارشناسی دارد و نمی‌توان یک عامل را دلیل نتیجه نگرفتن تیم‌مان عنوان کرد؛ به نظرم باید کل جوانب بررسی و این موضوع آسیب‌شناسی شود.
 
مدافع ماشین‌سازان خاطرنشان کرد: در مجموع شرمنده هواداران‌مان شدیم که نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم. این هواداران در طول یک فصل همیشه پشت ما بودند و به آن‌ها حق می‌دهم که ناراضی باشند. این هواداران پس از 20 سال دوری از سطح اول فوتبال کشور، انتظار زیادی از ما داشتند که متاسفانه نتوانستیم جواب محبت‌شان را بدهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.