به گزارش ایرنا، ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای مشکن شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در چند روستای این شهرستان مسکن روستاییان از لحاظ مقاومت وضعیت مطلوبی ندارند که بنیاد مسکن باید اولویت های پرداخت تسهیلات بهسازی را به این روستاها معطوف کند.
رئیس شورای مسکن شهرستان بناب همچنین افزود: در سال گذشته برای 5 هزار و 200 واحد مسکونی روستایی در این شهرستان تسهیلات بهسازی 180 و 200 میلیون ریالی با نرخ سود 5 درصد پرداخت شده است.
فرماندار بناب از صدور 9 هزار سند مالکیت رسمی در روستاهای این شهرستان خبرداد و افزود: 90 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان دارای سند مالکیت رسمی هستند.
فرج اللهی سپس به توافق های اولیه بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بناب در زمینه تحویل شهرک ولی عصر(عج) این شهرستان به شهرداری اشاره و اظهار کرد: بعضی از ادارات برای حل مشکلات این شهرک کمک نمی کنند و این موضوع باعث شده تا این شهرک بعد از 20 سال از احداث آن با مشکلات متعددی مواجه باشد.
وی اضافه کرد: نبود شبکه فاضلاب بزرگترین معضل ساکنان این شهرک است و نشت فاضلاب به پارکینیگ آپارتمان ها سلامت مردم را به خطر انداخته است.
فرماندار بناب اعلام کرد: بزودی شبکه فاضلاب این شهرک کلنگ زنی می شود و اجرای کلیه تأسیسات زیربنایی آن نیز در دستور کار راه و شهرسازی قرار گرفته است.
فرج اللهی در ادامه آخرین زمان برای تکمیل و اتمام واحدهای مسکن مهر در این شهرستان را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و طولانی شدن زمان اتمام باعث ایجاد هزینه های مضاعف برای خریداران می شود.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.