احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اظهار کرد: رأی مردم سرنوشت یک شهر و یک کشور را تعیین می‌کند، بنابراین باید به دنبال افراد صالح و سالم برویم و سرنوشت را به دست این دسته از افراد بسپاریم.

وی با اشاره به حوادث اخیر چهارمین دوره شورای شهر تبریز تصریح کرد: برخی از اعضای شورای شهر که به اتهام رشوه و اختلاس، دستگیر و روانه زندان شده بودند با بازگرداندن مقداری از پولشان تخفیف گرفتند و سپس به صندلی شورای شهر بازگشتند لذا ما با مشاهده این وضعیت، اعتراض خود را اعلام کردیم چرا که این مسئله، توهینی به شعور مردم بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، نگذاشتیم مردم نامید شود و از عضویت در شورا تعلیق شدند.

" خاک بر سر سیاستی که می‌گوید فلانی هم حزب ماست و باید از اشتباهاتش چشم پوشی کنیم" بیگی این مطلب را گفت و تأکید کرد: بودجه 3 هزار میلیارد تومانی که در دست شورای اسلامی تبریز است باید صرف ارتقای شاخص‌های زندگی، آرایش شهر و آنچه که سزاوار مردم است، هزینه شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: نباید وحدت و همدلی مردم با رواج بی عدالتی و ظلم در جامعه تبدیل به کدورت شود و این درحالی امکان پذیر خواهد بود که شورایی پاک دست داشته و عملکرد آن ارزش‌های اسلامی در جامعه را رواج دهد و هر مسافری که وارد شهر می‌شود بفهمد که وارد یک شهر اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه نباید به افرادی که صلاحیت کار در شورا را ندارند، اجازه ثبت نام دهند، ادامه داد: ثبت نام برخی از افراد در شورای شهر تبریز مصداق بارز «خندیدن به ریش مردم» است که حتی نباید اجازه ثبت نام به این افراد داده می‌شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی تبریز اظهار کرد: نباید در این کلانشهر شاهد سکونتگاه‌های غیررسمی باشیم و این مسئله زمانی محقق می‌شود که عدالت در سراسر جامعه حاکم شده و هیچ فردی به فکر ترک محل زندگی خود نباشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به گرفتن میکروفن خبرنگار توسط وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: وقتی خبرنگار از وزیر در خصوص هواپیماها سئوال می‌کند و در مقابل وزیر این عکس العمل ناشایست را نشان می‌دهد، مشخص است که نفع شخصی اشخاص در میان است و این سؤال باید از شخص وزیر پرسیده شود که چند درصد از مردم سوار هواپیما می‌شوند که این هواپیماها خریداری شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصادی کنونی، توجه به تولید ملی و جلوگیری از واردات است چرا که مسئله برجام نیز خسارت محض برای کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609329
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.