شهردار تبریز با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر نیرو، از نوسازی سیستم‌های روشنایی در هسته مرکزی شهر خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در دیداری که با برادر بزرگوارمان، جناب آقای مهندس چیت‌چیان و معاون توانیر این مجموعه داشتیم، مقرر شد، سیستم‌های روشنایی هسته مرکزی تبریز، در شش ماه آتی با جایگزینی انواع لامپ‌های LED نوسازی شود.
وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد بخشی از سیستم هوایی برق در محدوده تاریخی و گردشگری مرکز شهر، در یک برنامه مشخص، در قالب شبکه زیرزمینی اجرا شود که این امر نقش موثری در افزایش ایمنی، کیفیت بصری شهر و تقویت خدمات برق در این محدوده مهم خواهد داشت.
شهردار تبریز اظهار کرد: وزارت نیرو متعهد شده در مورد محورهای مورد توافق، با ۵۰ میلیارد تومان هزینه‌گذاری، نقش لازم را در تقویت زیرساخت‌های تبریز ۲۰۱۸ ایفا کند و در مقابل، شهرداری تبریز نیز تسهیلات، تخفیفات و شرایط لازم را در ارتباط با زیرمجموعه‌های این وزارتخانه، ایفا خواهد کرد.
نجفی، با بیان این‌که مدیریت هماهنگ شهری، ضرورت مهم اداره شهر است، خاطرنشان کرد: اختیارات قانونی شهرداری، نمی‌تواند تمام جنبه‌های زیبایی و خدماتی شهر را پوشش دهد، از این رو با توجه به وظایف گسترده مجموعه‌های خدماتی در سطح شهر، تلاش داریم تا با پیگیری‌ها و ارتباطات مختلف، فضای کلی شهر را مهیای میزبانی «تبریز ۲۰۱۸» کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.