به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمد خرمگاه پس از تساوی یک - یک دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: همان‌طور که روز گذشته گفته بودم، بازی سختی داشتیم. حریف در خط هافبک بازیکنان خوبی دارد و آنها امروز عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و گل خورده را جبران کردیم. فکر کنم داور شرایط را طوری رقم زد که انرژی ما را گرفت. او کاری کرد که فرشید باقری و میلاد زکی‌پور در نیمه نخست کارت زرد بگیرند که طبق صحبت با کارشناسان این دو کارت اشتباه بود. به آنچه که از این بازی می‌خواستیم، نرسیدیم. باید به تیم حریف تبریک بگویم. آنها بازی خوبی انجام دادند. امروز بازی خوبی برای ما نبود.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از قابلیت‌های حریف آگاه بودیم و می‌دانستیم چه شرایطی برای ما ایجاد خواهند کرد. با وجود اینکه از توانایی‌های حریف مطلع بودیم، بازیکنان به حرف‌های ما گوش ندادند. گسترش فولاد بازیسازی را از ما گرفت، اما نیمه دوم کمی به تاکتیک‌های‌مان رسیدیم.

خرمگاه درباره جو ورزشگاه بنیان دیزل نیز گفت: با وجود اینکه آذری نیستم، اما از این تریبون استفاده کرده و می‌گویم قشنگ نیست از زمان گرم کردن شعار داده شود. من می‌گویم اینها آذری‌ نبودند. همسرم آذری است و نمی‌خواهم حرفی بزنم که برای آذری‌ها قشنگ نباشد. آذری زبان‌ها را می‌شناسم. غیرت آنها به کنار، اما چنین جوی را در ورزشگاهی ندیده بودم. امیدوارم دیگر این چیزها را نبینم، چون حرف‌های بدی زدند.

وی ادامه داد: ما باید به فوتبال احترام بگذاریم. پیش از بازی به هواداران‌مان گفتم که اگر کسی حرفی زد، جواب ندهند. ما باید یاد بدهیم که چطور رفتار کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به جر و بحث مربیان نیز گفت: منصوریان و کمالوند با هم دوست هستند و متوجه این موضوع نشدم.

خرمگاه در رابطه با اعتراض بین دو نیمه منصوریان به داور تصریح کرد: در بین دو نیمه داور در رختکن خودش بود و داد و بیداد منصوریان با من بود.

وی در مورد علت نیمکت‌نشینی پادوانی در این دیدار خاطرنشان کرد: او کمی سرماخوردگی داشت. خوشبختانه همه بازیکنان استقلال شرایط خوبی دارند. اگر در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشتیم، به این خاطر است که همه وضعیت خوب و نزدیک به هم دارند.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این سؤال که «می‌پذیرید هافبک‌های استقلال از جریان بازی خارج شده بودند؟»، گفت: بازی پرفشار گسترش فولاد اجازه بازیسازی به هافبک‌های ما نداد، به همین دلیل در نیمه نخست شرایط پایین‌تری داشتیم، اما نیمه دوم بهتر بازی کردیم. بین دو نیمه نکاتی را به بازیکنان یادآوردی کردیم تا بهتر بازی کنند. به عنوان مثال گفتیم، رو به جلو پاس داده و به عقب پاس ندهند که این مسئله به ما کمک کرد. ما در نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم.

در پایان کنفرانس خرمگاه، خبرنگاری به مربی استقلال اعتراض کرد که چرا عنوان کرده باید به تماشاگران آذری مسائل فرهنگی را یاد بدهند که خرمگاه گفت: من بحث آذری‌ها را مطرح نکردم و منظورم تماشاگران فوتبال بود. برای من فرقی ندارد تماشاگر تهرانی باشد، تبریزی یا از شهرهای دیگر. ما باید به سلامت تماشاگران احترام بگذاریم. مطمئن باشید در تهران هم مانع از ناسزاگویی تماشاگران خواهیم شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607061
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.