تراکتورسازی تبریز پس از سه هفته، به دنبال کسب پیروزی است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی و صبا در شهر قم، مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

تراکتورسازی تبریز سه بازی گذشته خود را با تساوی پشت سر گذاشته و با تساوی یک بر یک هفته گذشته مقابل گسترش فولاد نیز، عملاً راه خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی در کورس با پرسپولیس بسیار سخت‌تر کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با تساوی بدموقع هفته گذشته، حتی رده دوم جدول را نیز از دست دادند و اکنون با 47 امتیاز در جایگاه سوم هستند.

از طرفی، صبای قم نیز در چهار بازی گذشته‌اش رنگ برد را ندیده و سه تساوی و یک شکست برای خود به ثبت رسانده است. این تیم در بازی قبلی‌اش با یک گل مغلوب پدیده مشهد شد تا همچنان در پایین جدول و در معرض خطر سقوط باشد.

تراکتورسازان در بازی فردا می‌توانند با غلبه بر حریف خود، نه تنها سه امتیاز شیرین و ارزشمندی برای خود کسب کنند، بلکه کمک بزرگی هم به ماشین‌سازی در پایین جدول می‌کنند.

دیدار رفت دو تیم در روز پنجم آذرماه 95، با پیروزی دو بر یک تیم سرخ‌پوش تبریزی به پایان رسیده بود و در پنج بازی قبلی این تیم‌ها، سه برد ازآن تراکتوری‌ها شده و یک بار هم صبا به برتری رسیده است.

قضاوت بازی فردا را محمدرضا اکبریان به همراه علی میرزابیگی، محمدرضا مدیر روستا و پیروز سیف اله پور بر عهده دارد.

گفتنی است؛ تراکتورسازی به دلیل زمان پرواز برگشت به ‏تبریز، درخواست تغییر ساعت بازی با صبای قم را داشت که با موافقت تیم صبا دیدار دو تیم روز 18 فروردین 96 به جای ‏ساعت 19 در ساعت 17:15 همان روز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.‏
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.