به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در نشست هماهنگی شورای ترافیک استان که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به کاهش متوفیان تصادفات جاده‌ای در سال گذشته، اظهار کرد: کاهش 100 نفری تلفات جاده‌ای در استان نشان از برنامه ریزی منسجم و یک فکر قوی در مجموعه نیروی انتظامی دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته نیروی انتظامی در تمامی مأموریت‌ها موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده که امیدواریم در روزهای آتی نیز موفقیت‌های دیگری نیز کسب کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه باید مسائل و مشکلات مختلف ترافیکی در قالب یک کارگروه بررسی و عملیاتی شود، ادامه داد: متأسفانه نمی‌توان به دلیل محدودیت منابع در استان، همه نیازهای ترافیکی استان را رفع کنیم اما امیدواریم در سال جاری با توجه به گشایش بودجه اقدامات خوبی صورت پذیرد.

وی همچنین ادامه داد: البته تاکنون هیچ پروژه‌ای به دلیل نبود بودجه معطل نمانده و با تدابیر استان با روش‌های مختلف، تأمین منابع صورت گرفته و اقدامات خوبی انجام شده است.

جبارزاده در ادامه با بیان اینکه باید شهرداری‌ها تقویت حمل و نقل درون شهری را در اولویت خود قرار دهند، ادامه داد: شهرداری‌ها باید جهت کنترل ترافیک در سال 96 اقدام به تأمین دوربین‌های کنترل ترافیک کنند و همچنین در بودجه سال جاری، روان سازی ترافیک در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی بر تفکیک شورای حمل و نقل ترافیک کلانشهر تبریز از استان تأکید کرد و ادامه داد: بیشترین میزان تلفات، ناشی از خطاهای انسانی است که امیدواریم با آموزش‌ها، تذکرات و یادآوری به مردم شاهد کاهش تلفات تصادفات درون شهری و برون شهری شویم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش‌های خبری یکی از خبرگزاری‌ها (خبرگزاری تسنیم) مبنی بر ورود متکدیان خارجی به کلانشهر تبریز اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری پلیس و موسسه خیریه مستمندان، چند نفر از اتباع خارجی و متکدیان سایر استان‌ها جمع‌آوری شد.

وی همچنین تأکید کرد: نمی‌گذاریم برخی‌ها چهره آذربایجان را بد جلوه دهند و افتخارات چندین ساله توسط معدود افراد خدشه دار شود، بنابراین از مردم خواهشمندم در صورت مشاهده چنین افرادی به پلیس 110 و موسسه مستمندان 32330808 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606642
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.