صمد عزیزی روز چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات استان آذربایجان شرقی، افزود: انتخابات لیله القدر نظام است و سرنوشت چهار سال کشور با انتخاب رئیس جمهوری رقم می خورد.
وی با بیان اینکه هیات نظارت امانتدار رای مردم است، ادامه داد: باید با حرکت در مسیر مر قانون بتوانیم در نظارت بر انتخابات به نحو شایسته عمل کنیم و با تمام توان نسبت به مسئولیتی که محول شده اقدام کنیم.
رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: عدم استفاده از امکانات دولتی، رعایت اعتبار و حرمت افراد و جلوگیری از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه از جمله خطوطی است که باید رعایت شود.
وی اضافه کرد: همدلی و تعامل بیشتر عوامل هیات نظارت و هیات اجرایی در استان بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر بسزایی دارد.
عزیزی ادامه داد: با توجه به رسالت سنگینی که عهده دار شده ایم برای امانت داری از آرای مردم با تمام توان تلاش می کنیم و تعامل خوبی بین هیات های نظارت و اجرایی و فرمانداری ها در استان وجود دارد.
وی افزود: در استان در 15 فرمانداری و بخشداری اعضای هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری مشخص شده و مشترک هستند.
رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی از 29 فرمانداری و بخشداری باقیمانده درخواست کرد: نسبت به معرفی اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
استان آذربایجان شرقی بر اساس سرشماری سال 95 حدود سه میلیون و 900هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.