به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، باشگاه تراکتورسازی تبریز که پس از تساوی با گسترش فولاد به رده سوم جدول سقوط کرد، 10 درصد از قرارداد بازیکنان خود را کسر می‌کند.

با توجه به وضعیت فعلی تراکتورسازی و کسب نتایج اخیر، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفته است در این مرحله بازیکنان و کادر فنی تیم را به میزان 10 درصد از میزان قراردادشان جریمه کند. طبیعی است که اگر این تیم در پایان فصل رده دوم را کسب کند این جریمه بخشیده می‌شود.

تراکتورسازی در حالی به رده سوم جدول سقوط کرده است که در 3 دیدار اخیر خود 6 امتیاز از دست‌ داده و با توجه به تعداد گل زده کمتر نسبت به استقلال تهران در رده سوم جدول قرارگرفته است. تراکتورسازی در هفته‌های گذشته بهترین خط حمله لیگ شانزدهم را در اختیار داشت.

با توجه به شکست پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان، شاگردان امیر قلعه‌نویی در صورت برتری مقابل گسترش فولاد شانس کاهش اختلاف 10 امتیازی با صدر جدول را داشتند. در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تراکتورسازی با 47 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارد.

سرخ پوشان تبریزی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 روز جمعه، 18 فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم، میهمان صبای این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605299
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.