سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای عبوری، ماموران این نیرو در بازرسی از یک دستگاه پژو، 70 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش 250 میلیون ریال کشف و سه نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
وی همچنین از کشف 552 قلم انواع لوزام آرایشی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: اتوبوس حامل این اقلام قاچاق از مبدا استان های غربی به مقصد مراغه و مرکز کشور، از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی و توقیف شد.
وی افزود: برخورد با قاچاقپیان کالا در دستور کار پلیس بوده و در این زمینه همکاری آحاد مردم برای شناسایی این برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه ضروری است.
سرهنگ اصلانی فر همچنین به دستگیری سارق سیم کابل های مخابراتی و برقی در این شهرستان اشاره کرد و کفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در باغات اطراف شهرستان، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت و با تشدید اقدامات کنترلی و افزایش گشت زنی ها، سارق شناسایی و دستگیر شد.
وی اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده، سارق دستگیر شده به پنج فقره سرقت سیم کابل های مخابراتی و برقی در این منطقه اعتراف کرد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار و انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.