محمد صادق پورمهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید تلاش شود تا اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه کنیم و همه مردم بر این موضوع باور داشته باشند که با اقتصاد مقاومتی می توانیم کشور را آباد کنیم.
وی با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: تولید فقط توجه به کارخانجات نیست بلکه تولید در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و بحث گردشگری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
پورمهدی ادامه داد: براساس سیاست ها و برنامه های تدوین شده اقدام لازم برای تحقق شعار سال انجام خواهد شد و در کنار آن باید به ظرفیت بخش خصوصی نیز بیش از پیش توجه کرد.
وی اظهار کرد: باید به بخش خصوصی احساس اطمینان بیشتر دهیم تا با خیال راحت سرمایه گذاری کنند و ضروری است همه دست به دست هم دهیم تا شعار سال تحقق یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در کنار سرمایه گذاری داخلی باید موقعیت برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم شود تا سرمایه گذاری کنند.
وی افزود: ضروری است از ظرفیت و سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور جهت سرمایه گذاری در داخل بهره مند شویم که این امر زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور نیز خواهد بود.
پورمهدی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ژئوفیزیکی آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت در این استان بسیار زیاد است و با آماده کردن زیر ساخت ها و روساخت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه استان و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا، سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشار:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.