بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که به هیچ عنوان با پرسپولیس مذاکره نکرده است.
سعید آقایی در گفت‌وگو با ایسنا، مطنقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این خبر افزود: کاش یک نفر از باشگاه پرسپولیس در این خصوص مصاحبه کند، به قرآن من با باشگاه پرسپولیس و هیچ تیم دیگری برای فصل آینده صحبت نکردم و فقط صحبت کوتاهی با خود تراکتور داشتم. کسانی که علیه من ناسزا گفته و فحش می دهند را هم حلال نمی‌کنم.
وی در خصوص تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد، عنوان کرد: بعد تعطیلات طولانی مدت، بازی خوبی انجام دادیم و تعداد موقعیت‌هایمان نیز بیشتر از حریف بود؛ اما توپ‌هایمان به تیر دروازه خورد و با بدشانسی موقعیت‌ها را از دست دادیم.
آقایی ادامه داد: در سوی دیگر گسترش فولاد از روی یک موقعیت نصفه و نیمه به گل تساوی دست یافت. در صحنه گل گسترش فولاد نیز روی دروازه‌بان ما خطا شد، من نزدیک به صحنه بودم و آن برخورد صد درصد خطا بود؛ همچنین یک پنالتی نیز به نفع تیم ما گرفته نشد!
وی خاطرنشان کرد: شاید قسمت این بود که بازی به تساوی برسد، بازی‌های بعدی حتماً جبران می‌کنیم.
این بازیکن تراکتورسازی در خصوص شعار هواداران عصبانی تراکتور در پایان این بازی، خاطرنشان کرد: نظری در این مورد ندارم؛ ما بعد آن محرومیت فقط 13 نفر باقی ماندیم، روی بازیکنان خیلی فشار است. تمام تمرکزمان را روی قهرمانی در جام حذفی گذاشتیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.