مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به پیش‌بینی حضور گسترده شهروندان در برنامه‌های روز طبیعت، گفت: با توجه به همین موضوع، برخی امکانات و خدمات جنبی و مضاعف در بوستان‌های بزرگ شهر، پیش‌بینی شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین حسن‌زاده، از پیش‌بینی اقدامات و برنامه‌های گسترده در روز طبیعت خبر داد و گفت: امیدواریم با عملی‌شدن مجموعه‌اقدامات و هم‌افزایی‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی، در روز 13 فروردین، شاهد تکریم طبیعت و فضای سبز شهر باشیم.
وی اضافه کرد: همزمان با  آخرین روز تعطیلات نوروزی، سبزبانان سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز، تا پایان روز، آماده‌باش بوده و با بسیج کلیه امکانات، از طبیعت شهر محافظت خواهند کرد .
حسن‌زاده با بیان این‌که در تفرجگاه‌های بزرگ و اصلی شهر، امکانات لازم برای حضور شهروندان از قبیل سرویس‌های بهداشتی و آب شرب فراهم است، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور شهروندان تا آخرین ساعات شامگاه 13 فروردین، سیستم‌های روشنایی پارک‌ها مورد بازبینی قرار گرفته است.
 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، روشن‌کردن آتش را از برنامه‌های خطرآفرین روز 13 فروردین خواند و افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا حد امکان از روشن‌ کردن آتش در محدوده پارکها خودداری کرده و در روز طبیعت به درستی و مسئولانه از طبیعت پاسداری نمایند.
 حسن‌زاده خاطرنشان کرد: نمازخانه‌های پارک ها و بوستان‌ها مورد بازبینی قرار گرفته و در روز 13 فروردین، میزبان نماز اول وقت شهروندان خواهد بود .
 وی همچنین شهروندان تبریزی را به پاکیزه نگاه داشتن محیط دعوت کرده و افزود: به همین منظور با همکاری سازمان پسماند شهرداری تبریز کیسه های زباله برای جمع آوری زباله ها در اختیار شهروندان قرار داده می شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.