به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صالح کاظمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان عجب شیر افزود: روز 12 فروردین نقطه عطفی در جامعه اسلامی است و این روز از بزرگ‌ ترین اعیاد ملت ایران به شمار می ‌رود که با رای مردم به جمهوری اسلامی به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: در 10 و 11 فروردین 58 مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای قاطعانه بر تاسیس نظام جمهوری اسلامی رای دادند که نتیجه آرای مردم در 12 فروردین اعلام شد که همه ساله به عنوان روز جمهوری اسلامی گرامی داشته می شود.
وی با بیان اینکه این نظام با رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدا حاصل شده گفت: حفظ انقلاب اسلامی در گرو انقلابی ماندن و انقلابی رفتار کردن همه ما است.
حجت الاسلام کاظمی اظهار کرد: 12 فروردین سال 58 روز استقرار جمهوری اسلامی و آغاز حکومت عدل الهی، اسوه و الگو قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی برای همه جهانیان است.
وی افزود: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه امام خمینی (ره) برای همیشه ریشه کفر، فساد و نظام سلطنتی را برچیده و جمهوریت را با رای مستقیم خود انتخاب کردند.
امام جمعه موقت عجب شیر همچنین با اشاره به نزدیک شدن 13 فروردین و روز طبیعت ، مردم را به حفظ طبیعت و محیط زیست توصیه کرد.
وی همچنین به سوم ماه رجب ایام شهادت امام هادی(ع) دهمین امام شیعیان اشاره کرد و گفت: این امام همام به رغم شرایط سخت دوران توانست رسالت خود را به نحو مطلوب به انجام برساند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده: عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.