رضا خلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد بازدید تا پایان روز هفتم فروردین به ثبت رسیده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار است.
وی اظهار کرد: با توجه به آمار بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از سایر اماکن تاریخی استان، عمارت تاریخی شهرداری تبریز تا کنون رکوردار بازدیدهای نوروزی است.
مدیرعامل سازمان گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در عمارت تاریخی شهرداری تبریز، یادآوری کرد: با توجه به استقبال بی نظیر گردشگران نورورزی از این مکان تاریخی در سال های گذشته، برنامه های ویژه ای در محوطه و سالن های این عمارت در حال اجرا است.
خلیلی ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی، اجرای زنده سفال و دوخت کفش چرم تبریز، تکم گردانی، موسیقی سنتی و نمایشگاه زنده بافت تابلو فرش از جمله ویژه برنامه های نوروزی در این محل است.
عمارت تاریخی شهردرای تبریز هر روز از ساعت 10 صبح تا 7 عصر آماده بازدید گردشگران و مسافران نوروزی است.
این عمارت از بناهای زیبا، مستحکم و دیدنی این شهر بوده که از سال 1314 تا 1318 خورشیدی احداث شده است و در سال 1386 خورشیدی به مناسبت بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس اولین انجمن شهر و بلدیه ایران در تبریز، به نخستین موزه شهر و شهرداری‌های کشور تبدیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.