به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش مرکزی انتخابات در 74 روستا واجد شرایط بود که از 63 روستا ثبت نام صورت گرفته و در بخش نظرکهریزی نیز از 60 روستای واجد شرایط از 58 روستا ثبت نام کرده اند.
وی گفت: در مجموع 10 خانم برای این انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد 5 نفر در شهر هشترود، 5 نفر در بخش مرکزی نام نویسی کرده اند.
وی ادامه داد : از میان ثبت نام کنندگان در حوزه شهری 2 نفر از اعضای شورای شهر فعلی و 2 نفر نیز سابقه حضور در دوره های قبلی را دارند.
مستفید با اشاره عدم تغییر تعداد اعضای شورای شهر هشترود نسبت به دور قبل گفت: تعداد اعضای شورای پنجم نیز همانند دوره قبل 5 نفر خواهد بود اما مدرک تحصیلی از فوق دیپلم به لیسانس تغییر یافته است.
وی افزود: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری و قانون مداری همه دست اندرکاران در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از مبانی اصولی یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی است.
رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان هشترود افزایش داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی را گامی در جهت تقویت این نهاد و مشارکت بیشتر مردم در تصمیم گیری ها دانست.
تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از 21 تا 27 اردیبهشت انجام می شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.