سرهنگ صفر قائمی روز سه شنبه در مجمع بسیج شهرستان کلیبر افزود: در بحث محرومیت زدایی برابر فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی آذربایجان شرقی قصد دارد در بیش از یکصد دهستان استان کارهای عمرانی، آبادانی و محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار دهد که دهستان مشه پاره شهرستان کلیبر نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه ثبات سیاسی و امنیتی هر کشور تابع اقتصاد آن است، اظهار کرد: با اقتصاد پویا می شود به مقابله با آسیب های اجتماعی پرداخت، چرا که دو عامل تولید و مصرف در رسیدن کشور به اقتصاد پویا نقش اساسی دارند.
قائمی با اشاره به فرمایش های رهبر انقلاب، سه عنصر فرهنگ، اقتصاد و دانش را از علل قدرتمندی کشور برشمرد و گفت: در سایه انقلاب اسلامی، مردم ما دارای فرهنگ غنی اسلامی هستند و از نظر دانش هم پیشرفت های قابل قبولی انجام گرفته، اما در بحث اقتصاد باید بیشتر توجه شود و این جز با اقتصاد مقاومتی میسر نمی شود.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی اقتصاد در برابر تکانه های کشورهای بیگانه و تکیه به تولید داخل و حذف مصارف زاید و دوری از اشرافی گری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کلیبر نیز در این مجمع با اشاره به علل محرومیت دهستان مشه پاره، گفت: البته کارهای خوبی هم صورت گرفته اما نباید به خاطر کارهای انجام شده سر مردم منت بگذاریم.
سرهنگ حاتمی افزود: حق مردم است که به آنها خدمات کافی ارایه شود و این وظیفه دولت و دیگر دست اندرکاران است که خدمت رسانی کنند و ما باید کارهای انجام نشده و مورد نیاز مردم را پیگیری و حل کنیم.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.