رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز گفت: حدود ۲۸ هکتار از زمین‌های مجاور ورزشگاه یادگار امام (ره) برای احداث مجموعه پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در نظر گرفته‌شده است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز، سیامک امیرخیزی ضمن اشاره به تلاش‌های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز برای احداث پیست آفرود در این شهر، اظهار کرد: ما چند سالی است که تلاش می‌کنیم تا با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان، مجموعه‌ای از پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی را در تبریز احداث کنیم. به همین منظور حدود ۲۸ هکتار از زمین‌های مجاور ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای این کار در نظر گرفته‌شده است.
 
وی افزود: علی‌رغم اختصاص این زمین برای احداث مجموعه موردنظر ما، مشکلاتی بر سر راهمان وجود دارد و ما تنها بخشی از زمین اختصاص داده‌شده را در اختیار داریم. اداره راه و شهرسازی برای صدور سند این ۲۸ هکتار مبلغی درخواست کرده بود که ۶۰۰ میلیون تومان از آن با تأمین بودجه پرداخت شد اما هنوز نصف دیگر آن باقی‌مانده و امیدواریم در آینده این مبلغ را نیز با کمک استانداری و بودجه اداره ورزش و جوانان پرداخت کنیم. قسمتی از این ۲۸ هکتار به‌حکم دادگاه نیاز دارد اما ما تلاش می‌کنیم پیست آفرود را در زمین موجود احداث کنیم.
 
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز در مورد برنامه‌های آتی این هیئت نیز خاطرنشان کرد: در نظر داریم پس از اتمام پروژه پیست آفرود، پیست موتورسواری احداث کنیم. در حال حاضر مراحل اولیه پروژه پیست آفرود در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا بعد از عید نوروز رفته‌رفته، این پیست برای برگزاری مسابقات مختلف آماده شود. در حال حاضر در محوطه ورزشگاه یادگار امام (ره) یک پیست موقت در اختیار داریم که چند سال است آنجا فعالیت می‌کنیم.
 
امیرخیزی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات مختلف برنامه داریم، اظهار کرد: با توجه به مطالبات و خواسته های ورزشکاران نیاز دیدیم که در مرحله اول، پیست آفرود را احداث کنیم. این پیست در چند فاز به بهره‌برداری خواهد رسید تا ورزشکاران این کمیته در این پیست تمرین کنند و بتوانیم مسابقات خوبی برگزار کنیم.
 
وی در مورد استقبال از طرح‌های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در تبریز گفت: در کمیته موتور ریس فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم. نابسامانی‌های موجود در این رشته را با اختصاص پلاک‌های ورزشی، بیمه پیست و… رفع کرده‌ایم. کمیته‌هایی مانند دریفت و درگ نیز برای اولین بار در تبریز راه‌اندازی شده است. در بخش اسلالوم و بانوان نیز فعالیت‌های خوبی داریم و استقبال خوبی از برنامه‌های هیئت انجام می‌شود. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم تا سال آینده مسابقاتی در حوزه بانوان برگزار کنیم.
 
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز ضمن اشاره به عملکرد این هیئت در سال گذشته گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های ما کامل نشده است چند برنامه را در دستور کار قراردادیم. ما تلاش کردیم در ابتدا مشکل زمین لازم برای احداث مجموعه اتومبیلرانی و موتورسواری را حل کنیم. در این مورد رایزنی‌های زیادی انجام‌شده است چراکه در صورت نداشتن محل مناسب برای تمرین و برگزاری مسابقات، نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. همچنین تلاش کرده‌ایم کمیته‌های مختلف را تقویت کنیم تا در سال آتی، مسابقات و برنامه‌های بهتری برگزار کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.