محمد رضا نعمت زاده روز سه شنبه در حاشیه بازدید و افتتاح طرح های توسعه ای شرکت های داروسازی در تبریز به خبرنگاران اظهار کرد: شرکت داروسازی دانا در تبریز شرکت بسیار پویا و رو به رشد کشور است که انواع دارو و مواد اولیه تولید می کند.
وی ادامه داد: شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز نیز یکی از واحدهای سابقه دار استان می باشد و بیش از 50 درصد سرم مورد نیاز کشور را تولید می کنند.
نعمت زاده با تاکید بر حمایت از طرح های توسعه ای شرکت ها گفت: با تلاش واحد تحقیق و توسعه داروسازی شهید قاضی دو محصول جدید رونمایی شد که در اوایل سال آینده خط تولید انبوه آن راه اندازی می شود.
وی از شرکت های داروسازی آذربایجان شرقی درخواست کرد: موضوع صاردات را به صورت جدی در برنامه کاری خود قرار دهند و بازار صادرات را به عنوان بازار جدید و رو به رشد خود هرچه زودتر در نظر بگیرند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: حمایت های مختلف از طریق بانک صندوق توسعه ملی انجام می شود به خصوص اگر طرح های این شرکت ها صادراتی باشد تسهیلات ارزی برای تولید کننده و خریداران خارج از کشور ارائه دهیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز به منظور افتتاح پروژه های مربوط به سال اقتصاد مقاومتی با ورود به فرودگاه بین المللی تبریز مستقیم راهی شهرستان ورزقان شد.
افتتاح چند طرح توسعه صنایع داروسازی و قطعه سازی خودرو از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به آذربایجان شرقی بود.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.