مدیر مخابرات منطقه ی آذربایجان‌شرقی گفت:  تبریز و تمامی مراکز شهرستان‌ها  به اینترنت نسل چهارم و بقیه‌ی شهرها به اینترنت نسل سوم مجهز شدند.     محمد فرقانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مخابرات استان در سال جاری، در حوزه‌ی موبایل و شبکه‌ی تلفن همراه بوده که عملیات آن به تازگی در 10 اسفند ماه پایان یافته است.     وی با اشاره به تحول عظیمی که در اینترنت استان روی داده است، گفت:  افزایش سرعت اینترنت از مزیت اصلی این طرح است.    فرقانی افزود: پیرو این طرح، تمامی سایت‌های شهر تبریز و مراکز شهرستان‌ها و بعضی از شهرهای پرترافیک استان به اینترنت نسل چهار و بقیه شهرها به اینترنت نسل سوم مجهز شده‌اند.
وی با بیان اینکه طی این اقدام شبکه‌ی همراه اول به طور کامل ارتقاء یافته است، بیان کرد: مشترکان همراه اول در صورت بروز مشکلات فنی با شماره‌ی 9990 تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند.     فرقانی با بیان اینکه برای بهره‌مندی از اینترنت نسل چهارم سه شرط لازم است، عنوان کرد: داشتن گوشی اندرویدی که نسل چهارم اینترنت را ساپورت کند، شرط اساسی است؛ همچنین برای استفاده از اینترنت نسل چهارم سیمکارت‌های مشتریان باید به یو سیم عوض شوند و شرط دیگر نیز فعال  کردن بسته‌ی اینترنتی آلفا پلاس می باشد که مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول و یا کد #10* نسبت به تهیه و سفارش این بسته اینترنتی اقدام کنند.  
مدیر مخابرات منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همراه اول برای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر مشتریانی که گوشی آن‌ها اینترنت نسل چهارم را ساپورت می نماید، سیم کارت‌های آنان را به صورت رایگان تعویض می کند و همچنین یک بسته اینترنتی 12 هزار تومانی به صورت رایگان اهدا می‌کند.
وی با اشاره به محل‌های توزیع این سیم‌کارت‌ها در استان، گفت: کلیه دفتر ارایه کننده خدمات همراه اول در استان و همچنین فروشگاه‌های همراه اول واقع در مرکز مخابراتی شهید رجایی، میدان شهید بهشتی و طبقه‌ی پایین مرکز تجاری اطلس آماده تعویض این سیمکارت‌ها هستند.    فرقانی متذکر شد: برای اجرای طرح سیم‎کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه‌ی همراه اول بیش از 171 میلیارد تومان هزینه شده است.       
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.