سرهنگ رضا اصلانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مواد محترقه در بازرسی ماموران انتظامی از واحدهای صنفی و دستفروشان این شهرستان کشف شده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده حدود 100 میلیون ریال است ادامه داد: در این ارتباط نیز سه نفر دستگر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
وی اضافه کرد: مقابله با تولید، فروش و بکارگیری انواع مواد محترقه و آتش زای غیرمجاز که موجب اختلال در نظم و آرامش جامعه شود از اولویت های پلیس در روزهای پایانی سال است.
*** تاکید دادستان بر مقابله با هرگونه اخلال در نظم و آرامش در روزهای پایانی سال
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، دستگاه قضائی همگام با نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی از جمله فروش و تولید مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان برخورد قاطع می کند.
علی دلداری افزود: در راستای تامین آرامش و نظم جامعه، هیچ حاشیه امنی برای هنجارشکنان و متخلفان در برهم زدن امنیت شهر وجود نخواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم توجه و کنترل خانواده ها نسبت به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فرزندان خود در جامعه اضافه کرد: با توجه به وقوع برخی حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال در سال های گذشته، والدین با احساس مسئولیت بیشتر مراقبت از فرزندان خود را در اولویت قرار دهند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.