تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و در آستانه یک بازی مانده تا پایان فصل، به یک امتیازی صدر جدول رسید.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 امروز به صورت همزمان آغاز شد و در حساس‌ترین دیدار حفاری اهواز با نتیجه سه بر یک موفق شد گیتی‌پسند اصفهان را از پیش رو بردارد و با شکست گیتی‌پسند اصفهان، تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتسال هفته آینده مشخص خواهد شد.
 
در این بازی پرحاشیه گیتی‌پسندی‌ها سه بار در اعتراض به پرتاب نارنجک به رختکن رفتند. این تیم با باخت امروز 57 امتیازی ماند و تکلیف قهرمانی‌اش به هفته آخر کشید.
 
دبیری تبریز هم با نتیجه دو بر یک دانشگاه آزاد تهران را مغلوب کرد تا با اختلاف یک امتیاز شانس دوم قهرمانی باقی بماند.
 
تیم فوتسال دبیری تبریز هم اکنون با 56 امتیاز، پس از تیم گیتی‌پسند 57 امتیازی، در جایگاه دوم حضور دارد و هفته آینده میزبان آذرخش بندرعباس خواهد بود. گیتی‌پسند نیز آخرین بازی خود را مقابل یاسین پیشروی قم برگزار خواهد کرد و با این حساب، حساسیت‌های هفته پایانی لیگ فوتسال بسیار بالا خواهد بود.
 
امروز مس سونگون، بخت سوم قهرمانی نیز میزبان شهروند ساری بود که حریفش را با حساب سه بر یک از پیش رو برداشت تا با 55 امتیاز، در جایگاه سوم حضور داشته باشد.
 
نتایج کامل هفته بیست‌وپنجم به شرح زیر است:
 
تاسیسات دریایی تهران 5- مقاومت البرز صفر
حفاری اهواز 3- گیتی‌پسند اصفهان یک
دانشگاه آزاد تهران یک- دبیری تبریز 2
مس سونگون 3- شهروند ساری یک
آذرخش بندرعباس 2- ارژن شیراز 3
فرش‌آرای مشهد 3- طرح و توسعه قزوین 2
یاسین پیشرو قم – شهرداری ساوه ( لغو شد.) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.