به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری مراغه، در پایان پنج روز از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، پنج نفر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و 18 نفر نیز با حضور در ستاد انتخابات این حوزه در محل فرمانداری مراغه برای این منظور نام نویسی کرده اند.
بر این اساس، از بین شرکت کنندگان 21 نفر مرد و دو نفر زن برای حضور در این انتخابات نام نویسی کرده اند.
داوطلبان برای شرکت در این انتخابات فقط روزهای جمعه و شنبه را برای نام نویسی در فرمانداری این شهرستان یا وزارت کشور مهلت دارند.
در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در این انتخابات، شش نفر از جمله پنج مرد و یک زن با حضور در فرمانداری و نیز یک نفر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، آمادگی خود را برای حضور در این رقابت انتخاباتی اعلام کردند.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه برگزار می شود.
انتخابات میان ‌دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی** انتشار دهنده:محمد رستگار
6132/7487/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.