دیدار دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن با نتیجه چهار بر یک به نفع سرخپوشان تبریزی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن از هفته 21 مسابقات لیگ برتر فوتبال، امروز(شنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در حضور بیش از 8 هزار نفر از هواداران تراکتور آغاز شد.

تراکتور در این دیدار با ترکیب، محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ابراهیمی (از دقیقه 79 سید فاخر تهامی)، شهرام گودرزی، ادر لوسیانو (مهدی شریفی از دقیقه 66)، محمدرضا مهدی زاده و کرار جاسم بازی کرد.

همچنین ذوب آهن نیز با ترکیب، محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده (از دقیقه 74 جری ریکاردو)، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان مهر (از دقیقه 82 مهرداد قنبری) و مهدی رجب‌زاده (از دقیقه 86 ربیع عطایا) بازی کرد.

تراکتوری‌ها که بازی را هجومی آغاز کرده بودند، دقیقه 6 صاحب ضربه پنالتی شدند و ایران پوریان توانست این موقعیت را به گل تبدیل کند. این بازیکن با به ثمر رساندن این گل، تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد 6 رساند.

تراکتوری‌ها بعد از به ثمر رساندن گل اول کنترل بازی و ایجاد موقعیت روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند که در این امر موفق هم شدند و دقیقه 31 بازی، ادر لوسیانو به زیبایی گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

دقیقه 35 بازی مهدی رجب زاده از روی ضربه ایستگاهی یکی از گل‌های خورده ذوب آهن را پاسخ داد.

دقیقه 39 بازی محمد ابراهیمی با ضربه‌ای فنی از پشت محوطه جریمه گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند تا تراکتور با حاشیه امنیت بیشتری بازی را ادامه دهد.

ذوب آهنی‌ها برای جبران نتیجه با انگیزه بیشتری نیمه دوم را آغاز کردند و با نفوذ از کناره‌ها و سانتر به دنبال زدن گل بودند، در سوی دیگر تراکتوری‌ها هم نیم نگاهی به ضدحملات و حرکات تند و تیز ابراهیمی، لوسیانو و گودرزی داشتند.

دقیقه 4+90 مهدی کیانی با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را برای چهارمین بارباز کرد.  

ذوب آهن نیز در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت اما در استفاده از موقعیت‌ها بی دقتی می‌کرد و در چندین صحنه اسیر ضدحملات تراکتور شد.

*مصدومیت محمد نوری نیمکت خالی تراکتور را خالی‌تر کرده بود؛ به طوری که تنها بازیکن سرشناس نیمکت این تیم، مهدی شریفی بود.

*تراکتوری‌ها برای اولین بار تشویق ایسلندی را در ورزشگاه یادگار امام (ره) به نمایش گذاشتند.

*هادی محمدی و ادر لوسیانو از تراکتور و وحید محمدزاده از ذوب آهن در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

*سید فاخر تهامی بازیکن جوان تراکتوری‌ها از دقیقه 79 بازی به میدان آمد تا اولین بازی‌اش برای تراکتور را در این فصل انجام دهد.

*محمد ابراهیمی که از ناحیه ساق پا احساس مصدومیت می‌کرد، بعد از تعویضش به صورت لنگ لنگان به رختکن رفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.