فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: ماموران کلانتری 24 سردرود در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هشت توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و سه کیلو گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر، اظهار کرد: با هدف استقرار نظم و امنیت در منطقه و همچنین برخورد با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط ماموران کلانتری 24 سردرود اجرا شد.

وی افزود:مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی  چندین نقطه جرم خیز در سطح حوزه کلانتری 24 را که به محل فعالیت خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود را شناسایی و ضمن پاکسازی این مناطق، هشت خرده فروش و توزیع کنند مواد مخدر را دستگیر کردند.

نوروزی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، مقدار سه کیلوگرم تریاک و آلات استعمال و توزین مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت:در این رابطه هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با تأکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ موادمخدر صنعتی و روانگردان را مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه‌های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد که در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.