به گزارش ایرنا، علی یزدانی روز یکشنبه در جریان بازدید از شهرک‌ صنعتی شهرستان عجب شیر، اظهار کرد: همچنین با تدابیر دولت تدبیر و امید، تاکنون هشت هزار و 743 بنگاه و واحد صنعتی جدید در شهرک های صنعتی کشور با اشتغالزایی برای 151 هزار نفر به بهره برداری رسید.
وی افزود: به عنوان متولی شهرک ها و نواحی صنعتی موظف هستیم واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را آسیب شناسی و برای حل مشکلات این واحدها راهکارهای اساسی ارایه دهیم.
یزدانی گفت: نظارت بر وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی و واحدهای مستقر در این مناطق با جدیت در حال پیگیری است و در این راستا تمهیداتی جهت تامین منابع ملی برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام لازم و ضروری را پیگیری کرده و به نتیجه می‌ رسانیم و در بحث زیرساخت‌ هایی که باید در شهرک های صنعتی از جمله شهرک صنعتی عجب شیرایجاد شود بررسی ها و مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.
وی همچنین از رفع مشکل آب شرب و راه دسترسی به شهرک صنعتی عجب شیر در آینده ای نزدیک خبرداد.
در مجموع کل کشور 88 هزار و 122 بنگاه تولیدی وجود دارد که 96درصد این واحدها کوچک و متوسط هستند.
هم اکنون 952 شهرک و ناحیه صنعتی و 9 منطقه ویژه اقتصادی در کشور فعال بوده و زیرساخت های لازم در بیشتر این شهرک ها ایجاد شده است.
شهرک صنعتی عجب‌ شیر با 96 هکتار مساحت به عنوان یکی از شهرک ‌های صنعتی آذربایجان شرقی در 2 کیلومتری شهر عجب‌ شیر واقع شده‌ است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.