مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان بهمن سال 95، تعداد 218 هزار و 86 جلد سند مالکیت در آذربایجان‌شرقی اهداء شده است که از این تعداد حدود 198 هزار و 858 جلد سند در روستاها و 19 هزار و 228 جلد سند درشهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر صادر شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حافظ باباپور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طبق آیین نامه اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باهمکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک به خانه‌های مسکونی روستاییان سند مالکیت صادر می‌کند.

وی در خصوص اثرات اجرای طرح سنددار کردن خانه‌های روستایی، اظهار کرد: هویت بخشی به مالکیت خصوصی، کاهش مشکلات به ویژه برخوردها و اختلافات ملکی مربوط به اراضی، جذب تسهیلات مالی در روستاها، گسترش فیزیکی مبتنی بر برنامه‌ریزی، بهبود کیفیت مسکن روستایی، ارتقای جایگاه نهادهای محلی و تقویت نظارت‌های دولت در مدیریت اراضی روستایی از اثرات این طرح است.

باباپور تصریح کرد: سعی داریم تا با تمام توان یار و همراه مردم روستاها بوده و برای عمران و آبادانی روستایی گام‌های موثر و اساسی برداشته و با خدمت بیشتر به محرومین و قشر ضعیف جامعه، ماندگاری روستائیان در روستاها را افزایش دهیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.