مربی بدنسازی تیم دبیری تبریز گفت: با بررسی بازی‌های باقیمانده لیگ برتر مشخص می‌شود که تیم دبیری تبریز شانس بالای قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد.

حسین وطن پور در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: تیم دبیری تبریز با پیروزی خوب خود برابر گیتی‌پسند یک گام دیگر به سمت قهرمانی برداشت.

وی گفت: بازی با گیتی‌پسند آخرین شانس قهرمانی تیم دبیری بود و خوشبختانه با برنامه‌های اصغری‌مقدم سرمربی تیم و تلاش بازیکنان این تیم به سه امتیاز بازی دست یافته و توانستیم به رده دوم جدول صعود کنیم.

مربی بدنسازی تیم دبیری گفت: بازیکنان دبیری در دیدار با گیتی‌پسند اصفهان 40 دقیقه بازیکنان تیم حریف را پرس کرده و تحت فشار قرار دادند و این نشان از قدرت بدنی بالای تیم دبیری داشت.

وطن‌پور گفت: تیم دبیری تبریز در کارهای تاکتیکی در سطح بالایی در لیگ برتر قرار داشته و از لحاظ بدنی نیز شرایط بازیکنان این تیم مطلوب است.

بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه تاکید کرد: تیم دبیری تبریز استحقاق قهرمانی در لیگ برتر را داشته و امیدوارم در 3 بازی باقیمانده با کسب تمام 9 امتیاز باقیمانده به این مهم برای دومین بار دست یابیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.