به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: رهایی قبله اول مسلمانان جهان از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد، انسجام و همبستگی امت اسلامی و ملت های آزادیخواه دنیا به زودی محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه با هدف تفرقه افکنی و مشغول نگه داشتن امت اسلامی و جلوگیری از اتحاد آنان در برابر رژیم اشغالگر قدس، توطئه ای از سوی استکبار جهانی برای حفاظت از این غده چرکین در منطقه است.
آیت الله پورمحمدی اظهارکرد: ایجاد گروه های تروریستی طالبان در افغانستان، سپاه صحابه در پاکستان و داعش و سایر گروه های تکفیری در منطقه موجب ریخته شدن خون هزاران نفر از امت اسلامی شده است.
وی گفت: دست های پشت پرده که نشان دهنده حمایت گروه های تروریستی در منطقه از رژیم غاصب صهونیستی است تا جایی بوده که مجروحان داعش در بیمارستان های این رژیم مداوا و درمان می شوند.
امام جمعه مراغه یادآوری کرد: ضرب شستی که حزب الله لبنان در جنگ های 22 روزه و 33 روزه بر این رژیم وارد کرد نشان دهنده قدرت جبهه مقاومت بر علیه غاصبان قدس شریف است.
وی ادامه داد: اگر امروز به فلسطین، لبنان و سوریه کمک می کنیم همه به دلیل حمایت از جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به عنوان خط مقدم نظام و انقلاب اسلامی در برابر رژیم صهونیستی و حامیان آنان است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره فلسطین گفت: ایشان در این سخنان تاکید کردند که مردم مظلوم این کشور مظلوم ترین ملت ها در طول تاریخ بوده و بیشترین ظلم ها و ستم ها نسبت به‌ آنان توسط رژیم غاصب صهونیسیتی روا شده است.
آیت الله پورمحمدی گفت: امروز نیز به برکت نظام، انقلا اسلامی و رهبری های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، حزب الله و فلسطینی قدرتمند در برابر غاصبان قدس شریف ایستاده اند و بارها بر حفاظت از آرمان های نظام اسلامی در برابر تهدیدات رژیم صهونیستی علیه ایران اسلامی تاکید کرده و به سردمداران غاصب آن هشدار داده اند.
وی اضافه کرد: وظیفه کنونی آحاد مات اسلامی حمایت و کمک به آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و نیز جبهه مقاومت اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی** انتشار: پرویز انصاری
/3071/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.