مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز برنامه‌های استقبال از بهار در حوزه گلکاری و فضای سبز در سطح تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجانشرقی، محمدحسین حسن زاده ظهر امروز در جلسه مشترک با مدیران فضای سبز مناطق مختلف تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات هر چه شایسته تر برای شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از امروز آغاز بکار کرده است.

حسن زاده با اشاره به تنوع فعالیت ها و اقدامات این سازمان جهت استقبال از بهار، تصریح کرد: عملیات هرس درختان، عملیات تسطیح ، نظافت و برچیدن گل‌های به جا مانده از پاییز همراه با بیل کاری برای کاشت گلهای جدید، تامین لباس جدید و مشخص برای کارگران و...از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی پارک‌های تبریز، اصلاح شیرآلات، مناسب سازی، تعبیه سطل‌های زباله و ... نیز از نکات حائز اهمیت در آمادگی برای استقبال از نوروز است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: در این بین اصلاح آب نماها و استخرهای موجود در پارک‌های سطح شهر، اصلاح شیرهای آبخوری‌ها و...از دیگر نکات قابل توجهی است که مناطق باید نسبت به رفع کاستی ها در این زمینه اقدام کنند.

حسن زاده اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ستاد اقامه نماز استان مبنی بر تجهیز و تکمیل نمازخانه های موجود در پارکهای تبریز باید اقدامات لازم برای نصب قبله نما در ورودی پارکها، شستشو تجهیزات نمازخانه و بهسازی جا مهری ها باید در سطح شهر مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی ها جهت گلکاری بهاره در سطح شهر گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز با همکاری مناطق مختلف شهرداری کاشت 250 هزار جعبه گل بنفشه و 250 هزار بوته گل شب بو را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با بیان اینکه در بودجه مصوب، مبلغ 10 میلیارد ریال جهت اجرای گلکاری‌های بهاره در سطح تبریز پیش بینی شده است، اظهار کرد: این اقدام در راستای زیبایی و شادابی هر چه بیشتر شهر در آستانه سال جدید و استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی انجام می‌گیرد.

به گفته‌ی حسن‌زاده، حیطه فضای سبز از جمله بخش‌های مهم و قابل توجه در ستاد استقبال از نوروز به شمار می‌رود که اقدامات مربوط به آن به طور ملموس در سطح شهر قابل مشاهده خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.