به گزارش روابط عمومی استانداری، محمدصادق پورمهدی روز سه شنبه در جلسه شورای فنی استان، با ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز و جان باختن تعدادی از کارگران، بر لزوم انجام روش‌های محاسباتی و نکات ایمنی و حفاظت در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و توجه و رسیدگی به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه را خواستارشد.
وی اظهارکرد: تونل انرژی تبریز با هدف تامین پایدار برق این شهر و مترو به عمق 16 الی 17 متر از سطح زمین و به طول چهار کیلومتر از حدفاصل عینالی و خیابان روشنایی اجرا می‌شود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی بر اجرای ضوابط و مقررات فنی و مهندسی از سوی دستگاه های اجرایی در تنظیم قراردادهای اجرایی و پیمانکاری تاکید کرد.
وی همچنین با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت ریزی در سطح شهر و جاده های استان تاکید کرد: رعایت اصول فنی و کیفیت آسفالت از سوی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه و فلسفه وجودی شورای فنی استان، اضافه کرد: در راستای بهبود و کمک به توسعه و پیشرفت استان و روان سازی فرایندهای اجرایی پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی تشکیل جلسات شورای فنی ضروری است.
به گزارش ایرنا، 10 روز قبل ریزش آوار در محل اجرای تونل انرژی تبریز در محدوده خیابان خاقانی سبب جان باختن سه تن از کارگران شد.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.