رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به استقبال محققان، پژوهشگران، نویسندگان و شاعران  کنگره سراسری "مولانا صافی" تا 10 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: محققان، پژوهشگران، نویسندگان و شاعران آثار خود را تا 10 اسفند ماه با فونت 14 قلم B nazanin به آدرس safyitabrizi@gmail.com  ارسال نمایند.

وی با بیان در این خصوص به آثاری که بعد از مهلت تمدید شده به دبیر خانه کنگره مولانا صافی تبریزی ارسال میشود، ترتیب اثر داده نخواهد شد، اظهار کرد: همچنان محدودیتی در تعداد صفحات مقالات وجود ندارد و در بخش شعر نیز هر شاعر می تواند حداکثر سه اثر ارسال نماید و نویسندگان مقالات و سرایندگان اشعار بایستی بیوگرافی مختصری به همراه شماره تماس در ابتدای هر یک از آثار خود بنویسند.

میلانی خاطر نشان کرد: کنگره بزرگداشت «مولانا صافی تبریزی» 22 اسفند ماه سال جاری با همکاری مشترک شهرداری کلانشهر تبریز و حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کنگره بزرگداشت « مولانا صافی تبریزی» در دو بخش شعر و مقاله برگزار می شود و شاعران باید با استقبال از این ابیات صافی « ای چراغ عارفان شمع رخ زیبای تو... ای بهشت جاودان آن صورت و سیمای تو»، « تنها مرانه دیده ز خون جگر تر است... دل در ملال و محنت و غم، جان در آذر است» و « گینه قراریمی بیر محنت نهان آپاریر... نهان مصیبته باخ، صبریمی عیان آپاریر»، « دوشنده ظاهرا شان و جلالون یاده یا زهرا... کونول مبهوت اولور بو خلقته معناده یا زهرا» شعر سروده و به دبیر خانه ارسال نمایند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.