معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که ملت ایران مستحق بهترین خدمات هستند، افزود: هدف اصلی شخص رییس جمهور، وزرا و مسوولان دولت، استاندار و مدیران استان خدمت به مردمی است که در همه شرایط پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و هر سختی را به جان خریده‌اند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری در جمع اهالی روستای کاسین از توابع شهرستان ورزقان، با بیان این که بعد از انقلاب کارهای زیادی در این کشور انجام شده، افزود: خدمت به مردم افتخار برای  ماست و ما این مهم را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: هرچند در ابتدای دولت یازدهم، مشکلات و تنگناهای زیادی گریبان‌گیر کشور و مردم شده بود و دولت نیز با مسایل مختلفی از جمله تحریم، تورم، بدهی و کاهش درآمدهای نفتی روبه‌رو بود، اما بعد از سه سال شرایط بسیار تفاوت کرده و وضعیت کشور رو به بهبود است.

شبستری افزود: اگرچه رسیدن به شرایط مطلوب‌تر زمان‌بر است اما دولت همه تلاش خود را برای حل مشکلات کشور و مردم به کار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که در سال 92، میزان ذخیره گندم استان به اندازه سه یا چهار روز بود، افزود: امروز با تلاش دولت و کشاورزان، برای بیش از 700 روز ذخیره گندم داریم و هیچ نگرانی از این بابت احساس نمی‌شود.

وی با بیان این که دولت خدمت‌رسانی به روستاها را وظیفه خود می‌داند، گفت: متاسفانه در سال‌هایی که دست دولت از نظر اعتباری باز بود کار چندانی انجام نشد، نمونه آن جاده روستای کاسین است که انجام نشده، اما دولت فعلی تمام تلاش خود را برای اتمام چنین پروژه‌هایی به کار گرفته است.

شبستری افزود: دولت مصمم است علاوه بر تسویه  بدهی‌هایی که از دولت گذشته به جا مانده، کارهای بزرگی را هم انجام دهد که این کارها شروع شده و با قدرت ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر مشارکت مردم در توسعه و آبادانی استان، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است که در شهرستان ورزقان دو طرح آبرسانی با مشارکت اهالی روستاها انجام شد، کشور برای همه مردم است و تنها متعلق به دولت نیست و همان طور که رهبری تاکید کرده‌اند باید با وحدت و همدلی در کنار هم تلاش کنیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو مجموعه ورزشی در روستاهای کاسین و زغن‌آباد با مشارکت پتروشیمی تبریز، گفت: این پروژه‌ها مربوط به سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده ارسباران بود که در این دولت با پیگیری‌های فرمانداری و مردم و همکاری پتروشیمی تبریز اقدامات اولیه آن انجام شد و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

شبستری اظهار کرد: تمام  تلاش ما این است که تولید و اشتغال را در مناطق روستایی توسعه دهیم و حضور سرمایه‌گذاران در روستاها در این زمینه بسیار باارزش است.

وی به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام داده و مردم نیز باید مشارکت کنند تا برنامه‌های دولت در این زمینه تحقق یابد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.