هنرمند برجسته‌ی تئاتر کشور با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تئاتر فجر استانی در تبریز گفت: اجرای جشنواره‌های معتبری چون تئاتر فجر استانی برای رشد و ارتقای تئاتر در شهرهای مختلف کشور بسیار لازم است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، گلاب آدینه اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‎ها موجب تشویق جوانان، هنرمندان، دست‌اندرکاران و متولیان فرهنگ و هنر خواهد بود که در یک دوره‌ی کوتاه مقدمات گردهمایی هنرمندان مختلف از سطح کشور را فراهم می‌کند.

وی در عین حال پیشنهاد رقابتی بودن جشنواره‌ی تئاتر فجر را مطرح کرد و گفت: اگر فضای حاکم بر جشنواره، فضای سالم و رقابتی باشد، سبب افزایش انگیزه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی آذربایجان‌شرقی گفت: اگر فرصتی فراهم شود تا سایر شهرها نیز در این جشنواره شرکت کرده و جشنواره صرفا مختص تهران نباشد، بیش از پیش مقدمات پیشرفت را فراهم کرده و تمرکز زدایی باعث رشد هرچه بیشتر تئاتر در کشور خواهد شد.

گلاب آدینه با اشاره به جایگاه تئاتر تبریز و آذربایجان‌شرقی گفت: من پیش از این هم با تئاتر تبریز و آثار هنرمندان آذربایجان‌شرقی آشنایی داشتم و با توجه به اجراهای ارائه شده در جشنواره‌های مختلف، در مجموع دید بسیار خوبی درباره‌ی تئاتر تبریز بین اهالی این رشته وجود دارد.

گفتنی است گلاب آدینه، مونا فرجاد و شیرین بینا همراه دیگر همکاران خود با اجرای نمایش "بیوه های غمگین سالار جنگ" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور در دومین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی آذربایجان شرقی - تبریز حضور یافتند و اجرای آنها با استقبال گسترده علاقمندان مواجه شد.



انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.