جعفر پاشایی روز شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی تکمیل باشگاه فرهنگیان و مدارس مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه های رفاهی در شهرهای تبریز، مراغه، جلفا، بناب، اهر، هریس و بستان آباد ساخته شده و به زودی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: هم اکنون با احداث مرکز اسکان با عنوان باشگاه فرهنگیان در تبریز، 150 تخت اقامتی به امکانات رفاهی ویژه این قشر در تبریز افزوده شده است.
پاشایی اضافه کرد: توسعه فضاهای اقامتی و رفاهی در راستای ایجاد رضایت مندی قشر فرهنگیان جامعه به عنوان رویکرد اساسی در دولت تدبیر و امید در وزارت آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و نمونه بارز این امر در ایجاد مجموعه های رفاهی و باشگاه های فرهنگیان در شهرهای مختلف مشهود است.
وی با اشاره به ساخت باشگاه فرهنگیان مراغه گفت: هم اکنون این مجموعه رفاهی در قالب 12 واحد اقامتی با ظرفیت 80 نفر در حال تکمیل است و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و آماده پذیرایی از فرهنگیان در ایام تعطیل خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.