ایوب هاشمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک به ایتام در طرح اکرام ایتام و مساعدت خانواده های نیازمند سالخورده در قالب طرح محسنین از اصلی ترین رویکردها و اقدامات این کمیته در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است.
وی ادامه داد: برای این منظور، 2 هزار نفر از حامیان طرح های محسنین و اکرام ایتام در این شهرستان، برای حمایت از خانواده های نیازمند زیر پوشش این نهاد کمک های مالی می کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون 736 نفر از ایتام و دانش آموزان دارای خانواده های از کار افتاده زیر پوشش کمیته امداد مراغه از خدمات و حمایت های مالی این نهاد و خیران حامی آنان بهره مند هستند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی در اجرای طرح های حمایتی از خانواده های نیازمند گفت: حمایت های بی دریغ خیران این شهرستان در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند قابل تقدیر است.
هاشمیان با تشریح طرح های حمایتی این نهاد افزود: در طرح محسنین، حامیان و خیران با قبول سرپرستی معنوی خانواده نیازمند، سالخورده و از کار افتاده، این خانواده را با مساعدت های مالی به صورت ماهانه یاری می کنند.
وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام نیز، حامیان و خیران به عنوان پدر یا سرپرست معنوی ایتام معرفی شده و کمک های مالی خود را به صورت ماهیانه به حساب این ایتام واریز می کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
7487/3077

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.